Rudzka Agencja Rozwoju Inwestor Sp. z o.o. informuje o przedłużeniu naboru wniosków do konkursu na wsparcie finansowe na utworzenie stanowiska pracy w nowych podmiotach ekonomii społecznej oraz wsparcie pomostowe. Uwaga: nabór dotyczy uczestników projektu, których pomysły zostały zakwalifikowane do realizacji w ramach projektu na podstawie oceny merytorycznej pomysłów oraz rozmów bezpośrednich z inicjatorami.
Wnioski o przyznanie wsparcia w formie papierowej należy:
- złożyć w siedzibie RAR INWESTOR SP. Z O.O (w dni robocze w godz. 8:00 – 16:00);
- wysłać za pośrednictwem poczty/kuriera na adres biura projektu, tj.:
Rudzka Agencja Rozwoju Inwestor Sp. z o.o.
ul. Wolności 6
41-700 Ruda Śląska
Nabór wniosków trwa od 01 sierpnia 2017 roku do 31 sierpnia 2017 roku,
W przypadku wysyłki wniosku drogą pocztową lub przesyłką kurierską za termin złożenia wniosku uznaje się datę wpływu wniosku do biura projektu.
Zasady organizacji niniejszego naboru określa Regulamin udzielania wsparcia finansowego (pobierz).
Wnioski o przyznanie wsparcia, które wpłyną do biura projektu po w/w terminie, nie będą podlegać ocenie Komisji.
Lista wymaganych dokumentów:
1. Wniosek o wsparcie finansowe i pomostowe (pobierz)
2. Biznesplan przedsiębiorstwa społecznego (pobierz) wraz analizą finansową (pobierz) – wymagana również wersja elektroniczna (przekazana na adres e-mail pblaszczyk@rarinwestor.pl)
3. Statut i/lub inny dokument określający podstawę działania podmiotu (np. umowa spółki non-profit) – podmioty niezarejestrowane w KRS składają projekt ww. dokumentu
4. Oświadczenie o kwalifikowalności podatku VAT (pobierz) – wersja dla PS niezarejestrowanego w KRS
5. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu. (zarząd PES/PS, przyszli pracownicy, na których zatrudnienie PES/PS wnioskuje o przyznanie wsparcia) (pobierz)
6. Oświadczenie osoby, która zostanie zatrudniona na nowo utworzonym stanowisku pracy (pobierz)
7. Oświadczenie o niekorzystaniu z innych środków publicznych na rozpoczęcie lub rozwój działalności gospodarczej (pobierz).
Tylko podmioty zarejestrowane w KRS przed złożeniem wniosku:
1. Kopia/wydruk odpisu z KRS
2. Oświadczenie:
– o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku kalendarzowym i okresie poprzedzających go 2 lat kalendarzowych (łącznie z kopiami zaświadczeń o otrzymanej pomocy de minimis) (pobierz) lub
– nie otrzymaniu takiej pomocy
3. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (pobierz)
4. Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków oraz opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (pobierz)
5. Oświadczenie o kwalifikowalności podatku VAT (pobierz) – wersja dla PS zarejestrowanego w KRS
Uwaga:
Wszystkie kopie przedkładanych dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby.