W ramach IV naboru na pakiety marketingowe złożono 4 wnioski. Do etapu oceny merytorycznej zakwalifikowały się 3 wnioski, które pozytywnie przeszły ocenę formalną.
Po przeprowadzeniu oceny merytorycznej, ze względu na wysoką jakość złożonych wniosków, podjęto decyzję o przyznaniu 3 pakietów marketingowych, mimo że pierwotnie planowano przyznanie 2 pakietów
Wyniki oceny przedstawiają się następująco:
- UNC sp. z o.o. – 10 pkt
(ocena pozytywna, wniosek rekomendowany do wsparcia)
Fundacja Wyspa Edukacji – 9,5 pkt (ocena pozytywna, wniosek rekomendowany do wsparcia)
Fundacja „Deszczu Kropelką” – 8,5 pkt (ocena pozytywna, wniosek rekomendowany do wsparcia)
GKS Rozbark sp. z o.o. – negatywna ocena formalna
Gratulujemy podmiotom rekomendowanym do wsparcia oraz dziękujemy wszystkim organizacjom za udział w naborze.
Z wybranymi podmiotami skontaktujemy się w celu omówienia szczegółów realizacji wsparcia.
Zachęcamy również do udziału w kolejnych edycjach naboru.




